Skupinové cvičenie

TRX
Pravidelné cvičenie s TRX buduje svalovú silu a flexibilitu. Perfektne spevňuje svalstvo celého tela, unikátne formuje postavu a spaľuje tuky. V krátkej dobe precvičíte celé telo vrátane hlbokého stabilizačného systému. Cvičí sa len s váhou vlastného tela a s pomocou popruhov zavesených v strope.

PILOXING Knockout
je spojením boxu, pilatesu a základného športovo-kondičného drilu. Pri boxe, na rozdiel od pilates, zreteľne zvýšite pulz a začnete spaľovať tuky a dramaticky si zvýšite svoju silu a flexibilitu, telo držíte absolútne spevnené, používajú sa pevné a presné údery a telo neustále pracuje. Pilates zvyšuje pevnosť a pružnosť svalov bez nárastu ich objemu. Je dôležité, aby ste mali počas cvičenia spevnený stred tela, teda oblasť brucha a chrbta. Piloxing Knockout sa na rozdiel od bežného piloxingu cvičí v športovej obuvi, nie naboso. Cvičí sa vo vysokej intenzite s využitím plyometrických cvikov, funkčného tréningu a kardia. Plyometrický tréning využíva cviky, ktoré vytrénujú svaly tak, aby boli schopné za čo najkratší čas vynaložiť maximálnu silu. Čo sa týka funkčného tréningu kde ide o komplexné cviky, ktoré zapájajú čo najväčšie množstvo svalov. Základom sú cviky, ktoré vychádzajú z bežného života, ako napríklad drepy, výpady, kľuky a podobne. Keďže piloxing knockout je náročnejší, trvá približne 45minút.

Pilates
  • Trápia vás bolesti chrbtice, potrebujete spevniť svaly bez zaťaženia kĺbov, zväčšiť ohybnosť a vyformovať postavu?
  • Trápi vás bolestivá menštruácia, večerná kolika, mávate časté kŕče v lýtkach, alebo vás trápia problémy s vyprázdňovaním?

Metóda Pilates je kompletným cvičebným programom, ktorý zdôrazňuje, že telo je jeden celok. Posilňuje všetky svalové skupiny a do cvičenia zapája okrem tela aj myseľ a dýchanie. Cieľom programu je dopracovať sa k svalovej rovnováhe. Posilňovaním slabých a predĺženie skrátených svalov sa zväčšuje sila, ohybnosť a kontrola nad telom bez nadmerného zaťažovania kĺbov a chrbta.

Pilates cvičenie môžu využívať všetci, nezávisle od veku, pohlavia či postavenia a to ako prevenciu správneho držania tela, na rehabilitáciu alebo na získanie telesnej kondície. Vytrvalosť a trpezlivosť prinášajú  výsledky.

„Po desiatich lekciách pocítite rozdiel, po dvadsiatich rozdiel uvidíte a po tridsiatich lekciách sa vaše telo zmení na nepoznanie.“ J.H. Pilates

 

 

Správne pochopenie filozofie Pilates umožňuje priniesť jej techniku do bežných každodenných aktivít. Od základov dokáže zmeniť náš spôsob vnímania samého seba a naučí nás byť vnútorne v rovnováhe. To je najdôležitejší cieľ cvičenia Pilates.

Zdravý chrbát metódou SM-systém + pevné brucho
Pomôže vám dopracovať sa k svalovej rovnováhe, pomôže odstrániť bolesti chrbta, zlepšiť ohybnosť, pôsobí preventívne na správne držania tela, napráva zlé civilizačné návyky.

Cvičenie – Zdravý chrbát metódou SM – systém (Stabilizačno-mobilizačný systém). Vďaka spojeniu znalostí z medicíny a športu sa MUDr. Smíškovi podarilo vyvinúť veľmi účinný pohybový program. SM-systém používa v každom cviku všetky dôležité prvky naraz – posilňovanie, stabilizáciu, strečing, relaxáciu, koordináciu a nácvik rovnováhy. Cvičenie vyrovnáva chrbticu do strednej línie a napriamuje ju smerom nahor. Tak vzniká vysoká efektívna regenerácia medzistavcovej platničky po sedavom zamestnaní alebo náročnom športe. Cvičenie sa dá ľahko naučiť, pretože využíva prirodzenú koordináciu pohybu.

Hodina uzatvárajú cviky na spevnenie brucha.

Cvičenie môže absolvovať ktokoľvek, nezávisle od veku či pohlavia a to ako prevenciu alebo na rehabilitáciu.

Ashtanga joga
Ashtanga joga je tradičná škola jogy s vyše 5000 ročnými koreňmi. Je to systém jogy založený na dychu, pohybe, ich súlade  a striedaní pozícií v presne stanovenom slede.

Ashtanga joga nie je len pre pokročilých. Je skutočne vhodná pre úplných začiatočníkov a to oveľa viac ako iné, akékoľvek vedené hodiny rôznych iných štýlov jogy. Takže nebojte sa a začnite.

Tradične sa ásany učia slovnými inštrukciami a žiakovi učiteľ nič neukazuje.

Do formy
Unikátne spojenie cvičení pre rýchle chudnutie a tvarovanie postavy. Je to zmeska cvičení s vlastnou váhou, s posilňovaním na TRX a prvkami body pump, vedená formou kruhového tréningu.  Na hodine rozvíjame dynamiku, výbušnosť, kondíciu a vytrvalosť.

Interval aerobik
Unikátne spojenie cvičení pre rýchle chudnutie a tvarovanie postavy. Na hodine sa strieda aerobná aktivita s cvičením s vlastnou váhou alebo s činkami.  Na hodine rozvíjame dynamiku, výbušnosť, kondíciu a vytrvalosť.

Tabata
Tabata je efektívna metóda intervalového tréningu, pri ktorom sa zvyšuje fyzická kondícia a sila. Cvičenie Tabata je vhodné pre chudnutie a spaľovanie tukov.

Mamičky s deťmi
V spolupráci s občianskym združením Baby fit máme pre vás pripravené špeciálne cvičenie mamičiek s deťmi. Cvičenie je určené deťom od 3 do 36 mesiacov (deti sú podľa veku rozdelené do skupín).
Cvičenie hravou formou smeruje k podpore prirodzených pohybových vzorcov u dieťatka a ich znovuobjaveniu u mamičiek.

Stimuluje dieťa k vyváženému pohybu a naučí Vás rozoznávať odchýlky od správneho pohybového vývinu, ktoré môžu neskôr spôsobovať zdravotné problémy (krivenia chrbtice a pod.).
Súčasťou je cvičenie na fitloptách, pesničky, pohybové hry a ešte všeličo iné.

Ak máte záujem o pravidelné cvičenia, prihláste sa zaslaním SMS na 0905 521 925 (meno, dátum narodenia dieťaťa, miesto cvičenia), alebo na mailovej adrese babyfit@babyfit.sk..