Desiaty, na ktoré sa budete tešiť

 

Pri chudnutí (a nielen vtedy) je dôležité jesť pravidelne, aby si váš metabolizmus zvykol na pravidelný príjem potravy a nemal potrebu vytvárať si tukové zásoby pre prípad, že sa rozhodnete hladovať alebo chudnúť iným nezdravým spôsobom. Ak si však myslite, že diétovať znamená jesť ryžu s mäsom na vode, ktoré nemá žiadnu chuť, ste na omyle. Pozrite sa, aké chutné desiatky si môžete nachystať na každý deň. A verte, že sa budete na ne tešiť.

oatmeal-breakfast

spicy-cheezy-kale-chips

Kelové čipsy:  Vieme, nie sú také dobré ako tie zemiakové, no pomôžu vám dosiahnuť vaše ciele! Okrem iného, tieto sú sakramentsky dobré!

Ovsené vločky:  Vedeli ste, že sú plné vlákniny? (Ak ste dávali pozor a sledujete naše príspevky pravidelne, ospevovali sme ich už viac krát.) Takže vás nasýtia na dlhšiu dobu a ešte s nimi môžete kombinovať ovocie a iné ingrediencie podľa fantázie.

 

popsicles

Assorted-nuts-in-wooden-bowl

Orechy:  Tie sú tiež plné vlákniny a okrem toho obsahujú aj všetky tie dobré tuky, ktoré potrebujete.

Zmrazené bobuľovité ovocie:  Radi sa sem tam potešíte niečím mrazeným? Nepočítame nanuky, plné cukru. Skúste rozmixovať ovocie, vyliať do formičiek na ľad a nechať zamraziť. Mňam!

 

 

1359572176_spicy_chili_lime_yogurt_dip_square

Mayvers-Raspberry-Smoothie

Smoothies:  Sú úžasným dezertom pretože do nich môžete prepašovať toľko živín a pritom stále chutia ako dezert.

Jogurtový dip so zeleninou:  Že ste si nemysleli, že by ste si mohli dať dip počas diéty? Ak zmiešate nízkotučný biely jogurt s rôznymi koreniami a polejete si ním zeleninu, budú sa vám robiť hrče za ušami a pritom nepriberiete. Pozor však na množstvo.

 

 

Green-apples-with-soy-butter-that-are-quick-easy-snacks

dietny-recept-gazpacho

Gazpacho:  Už ste o tom počuli? Je to v podstate tekutý šalát. Niečo ako salsa. Vyskúšajte s kelovými čipsami alebo zeleninou.

Jablká: Ak práve nemáte čas zbúchať nejaký ten dip, prečo si nezoberiete na cestu jablko? Obsahuje  vlákninu , tony vitamínu C a draslík.

 

SesameSquares

3814238521_ce36872e4b
Maliny: Dajte si ich iba tak, či do smoothie alebo ovsených vločiek. Tiež sú skvelým zdrojom vlákniny a vitamínu C +  vám pomôžu znížiť cholesterol. Áno, prosím!

Sezamové štvorčeky: Toto zdravé potešenie bude vrcholom vášho poobedia.

 

A potom, že jesť zdravo nie je zábava.